fredag, juli 22, 2005

Favoriter

Besatt av Ibrahimovic som jag är, så har jag ändå tills nu missat ibra.blogspot.com, några människor som skriver på svenska om vad som står om Zlatan i italiensk press. Vilken service! Inte uppdaterat på ett tag, men de kanske kommer igång igen när säsongen startar?

Och eftersom gårdagens tidningar har bytts ut nu så får en liten bit av dem vara kvar ett tag till här:



Jag tycker att jag redan har tjatat så mycket om hur bra jag tycker Simon Bank är, men det kanske är som jag inbillar mig. Jag tänker inte säga allt igen, bara att tidningsrubriker ibland är helt sanna.

Men herrarna i Allsvenskan, det är en undersökning med dem som ger upphov till AB:s utrop om vem som är bäst, måste vara Sveriges mest enkätutsatta grupp. Offside, Sportmagasinet, dagstidningarna, alla verkar ha undersökningar med dem. Hur orkar spelarna svara på allt?

De har glömt bort att säga att Kristina Kappelin också är bäst, och de har buntat ihop oslagbara Offside till en liten femprocentsklump. Men 36 hundradelar av dem verkar vara begåvade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar