måndag, maj 21, 2007

Gigi Buffon är alltid hjälten på slutet, del två

Ett försök att skriva nåt om Italien, av mig i Sportbladet.

(Förresten så är Bruno Bartolozzi som är med i artikeln mannen som skötte kontakterna mellan Inter och EZLN. Jag frågade honom om det men lyckades inte få så konkreta svar, han är inte så inblandad i det längre. I alla fall finns fortfarande kontakten kvar, de ska åka till Mexiko igen, och det kan bli en match, det beror på dem, sa han. Ifall nån som läser det här är lika intresserad som jag av saken.)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket bra och intressant skrivet!

Jill Wegerup sa...

Starkt jobbat. Börja nu heja på rätt lag också bara. ;)

Anonym sa...

sanslöst bra text.

Malena sa...

Tack, vad snälla ni är!

Jill: jag var faktiskt och applåderade Peruzzi häromdan på sista laziomatchen på Olimpico för säsongen, det var fint.

Men på söndag ska jag till Curva Sud och fira cupsegern, skytteligavinnaren, världens bäste Spalletti och allt det där som ett visst Romlag har och ett annat inte.

Skicka en kommentar