söndag, maj 13, 2007

Den stora dagen

Äsch, matchen var som när Totti fick bollen strax utanför straffområdet nån gång i andra halvlek, var inte så markerad och hade chans att skjuta, men dribblade, kom fram men kom aldrig till att skjuta igen och tappade bollen. Det var lite för perfekt, för upplagt för att Totti skulle göra mål och knappa in på Afonso Alves och fira med nån målgest till den nyfödda. Han ville för mycket och det ville sig inte. Och i övrigt var laget fullt av avbytare. Nu har vi i alla fall applåderat Chanels ankomst och skakat på huvudet åt hennes namn. Och svaret på vad som hände med namnet: ”Cristian (ett och ett halvt år gammal, min anm.) valde”, säger Totti, som anlände till sjukhuset igen 17.55, allt enligt romanews.eu och deras livereferat av ”Totti och Ilarys speciella dag”!

2 kommentarer:

Jill Wegerup sa...

Själv kan jag inte förstå att inte mål i olika ligor rankas så pass lika som dem gör. Minns att jag var skitsur när Henke fick guldbollen istället för Crespo, skottska vs. italienska liksom...

Så icke romanista som jag är- guldbollen till Totti!

Malena sa...

Romanista som jag är var jag kanske inte så sur över att nån annan än Crespo fick den.

Jag har inte så bra koll, men det finns ju nån slags skillnad, Tottis mål är mer värda än Alves. Men problemet (förutom att Francé måste göra fyra mål på bara två matcher) är också att van Nistelrooys mål räknas lika mycket och han är bara ett mål bakom tror jag och har fler matcher på sig. Så det ser lite mörkt ut.

Skicka en kommentar