måndag, september 15, 2008

Totti c’è

Okej, så det är kris i Roma lagom till att Champions League börjar. Nu är i alla fall Totti, De Rossi, Mexès, Juan och Vucinic tillbaka i truppen. Totti intervjuades av Roma Channel idag, han är på 70 procent sa han, och passade på att tjata två gånger om att finalen går i Rom och vi inte tänker låta det tillfället passera oss förbi. Mitt i attackerade en fluga honom. Och så skämtade han, om vem i Roma som är i bäst form. ”Jag.”

Hur farligt kan nånting vara när man har en skämtande Francesco Totti i laget?

(Inte så farligt att man kan förlora mot Cluj? Väl?)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Den är fixeringen vid Totti är varken nyttig för dig, Roma eller totti själv.
Det har jag alltid sagt..:)
/Lerneby

Thomas Wilbacher sa...

Är Malena Birro, Birro Malena?? Jag förstår ingenting...

Malena sa...

Okej, avundsjuka från laziali rör mig inte, men jag är VERKLIGEN INTE nån Birro. Har jag påstått att jag är den enda människan i världen som tycker om Francesco Totti? Nä, just det. Ta genast tillbaka, Thomas Wilbacher!

Thomas Wilbacher sa...

Jag syftade inte på kärleken till Totti utan på innehållet i era texter...

Nej allvarligt, ni är nog några till som gillar Totti, och det är ju inte så konstigt. Han är mycket bra och snygg.

Malena sa...

Det jag menade var att Birro försöker göra sig speciell på Tottis bekostnad.

Men innehållet i mina texter är väl helt annorlunda än i Marcus Birros? Snälla?

Thomas Wilbacher sa...

Jag når inte fram med ironin. Självklart är texterna annorlunda, det finns ingen likhet.

Som du skriver försöker Birro göra sig speciell på Tottis bekostnad och han verkar, e non solo...och han verkar ju lyckas.

Malena sa...

Haha, förlåt. Du märker hur mycket han irriterar mig, den där Birro. Speciellt att han lyckas så himla.

Thomas Wilbacher sa...

Jag förstår dig. Jag läser ju junivallen och inte fotbollsexpressen. Då förstår man.

Malena sa...

Vilken tur.:)

Skicka en kommentar