måndag, juni 20, 2005

The Tottis


Åh, vad jag hade velat se Tottis bröllop igår. Det verkar ha varit hur konstigt fint som helst. Francesco Totti, fotbollens siste romantiker. Först gifte han sig med Roma och nu med sin blonda letterina, som inte gjorde någonting för att dölja sin vackra gravida mage. Det bara måste ju gå bra för Baby Roma och Pappa Totti nästa säsong med så många tecken i skyn. Vicekaptenen Cassano var den ende från laget som var bjuden till kyrkan. Det är så rörande med såna där läromästaren-eleven-, Henke-Zlatan-
förhållanden bland spelare. Men förmodligen förstörs väl allt det där vilken dag som helst när Juve köper Cassano.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, jag håller med dig! Jag älskar Totti & Roma och jag hade gjort vad som helst för att vara på hans bröllop. Jag har haft Totti som fotbollsidol nr 1 i fem år nu och jag kommer att ha han som nr 1 ända tills han lägger skrona på hyllan vilket jag hoppas att det är långt kvar. Totti är världens mest underbara spelare! Det kommer jag alltid att tycka.

TOTTI PER SEMPRE!
ROMA PER SEMPRE!

Skicka en kommentar