lördag, april 11, 2009

Oops


Råkade ta på mig den här blusen i dag.

8 kommentarer:

Julia sa...

Laziofärger, illa...

:p

Malena sa...

...och se hur det gick. Avgå, Malena!

Anonym sa...

Har just varit inne på Lernebys blogg. Lovar du att det blir du som korrekturläser er gemensamma bok? Så att infinitivmärket kommer ATT få en upprättelse och inte vara saligen avsomnat ... :-)

Anonym sa...

Tystnaden på denna bloggen angående derbyt talar sitt tydliga språk. A Roma c'è solo la Lazio!

Malena sa...

Anonym 1: Jag är rädd att jag skulle ha svårt för att släppa ifrån mig en bok utan ett visst kontrollerande av språket, ja.

Anonym 2: Grattis till segern.

David C sa...

Blusen är förträfflig och definitivt något som ska bäras med stolthet!

Matchen ska vi kanske inte gå in på...

Anonym sa...

va?
anfklyder bnågon att jag stavfar illa?/plerneby

Malena sa...

Nej, faktiskt inte, Lerneby.

Skicka en kommentar