måndag, april 20, 2009

Allt ska bort

Käraste Junivallen-läsare, jag har blivit uppköpt. Numera har jag en blogg om Roma på Eurosport.se. Och eftersom den här Junivallen med tiden blivit nästan just en blogg om Roma, vilket i och för sig verkligen inte var meningen och den faktiskt inte alltid varit, vet jag inte vad som ska hända med den. Den får väl ligga kvar här och skvalpa på internet tänker jag, kanske blir det nåt annat av den, eller så vilar den ett tag, eller så blir det inget mer med den. Jag är så dålig på att bestämma grejor.

Jag vet i alla fall bestämt att jag har väldigt fina och bra läsare, jag har skrivit på den här bloggen så länge och jag tror aldrig jag fått en enda otrevlig kommentar. Faktiskt. Tack! Alla ni får gärna komma förbi här.

11 kommentarer:

Johanna sa...

Jag har aldrig skrivit någon kommentar tidigare men har läst varenda stavelse med stort välbehag. Tack för en suverän blogg, vi ses i nästa.

Malena sa...

Tack så mycket!

Anonym sa...

Jag har återkommit då och då sen 'Saviano-tiden' och uppskattade det du skrev...och/men erkänner ärligt att Roma struntar jag i helt men grattis ändå till uppköpet:)
/Helene

Malena sa...

Helene, om du kommer tillbaka igen, jag uppskattade verkligen dina inlägg under "Saviano-tiden", jag är i Italien just nu och för att skriva något mer ordentligt i ämnet skulle jag gärna komma i kontakt med dig. Du får gärna skriva till johansson_malena@hotmail.com så kan jag berätta mer. Ha det bra!

Hossein Nayebagha sa...

Dude, you're a sellout.

Nej, men seriöst, den där profilbilden... Hur gammal är du egentligen? Jag trodde alltid att jag läste texter av en typ 35-årig räv. Ser mer ut som 16 typ.

Malena sa...

Ah, hela min auktoritet rasad av... mitt utseeende.

Jag är inte 35 men 29. Men jag ser ut som ett barn, jag vet. De frågar mig alltid om jag ska ha barnbiljett på bussar, muséer et cetera, när det är under 15-gräns.

Jag antar att jag är så gammal att det borde vara positivt att se yngre ut, men jag vill faktiskt inte se ut som en tonåring.

C'est la vie.

Thommy Kistalight sa...

Lycka till på Eurosport säger vi på Kistalight som alltid är lite sent ute.
Upptäckte här om dagen att din bloggg är flyttad.
Varför inte skriva om det italienska samhället på Junivallen typ dina Savianobitar.
Då och då!
Mycket läsvärda!
Det där att se ung ut kan ha sina fördelar t ex i intervjusituationer. Kanske den intervjuade "öppnar upp" då!?
PS Gillar även dina Romabitar utan att vara Roma-fan som sagt i all hast.
Lycka till!

Malena sa...

Tack!

Vi får väl se om lusten faller på att blogga här.

Jo, det kan ha fördelar.

Anonym sa...

har länge hängt på den här sidan men aldrig skrivit nåt, men kan inte låta bli längre... förstår verkligen eurosport fastnat för dig, för det här är tammefan den bästa blogg jag någonsin läst. Ok, jag är förvisso röd-gul men ändå... Du blir inte sämre av det.

Mycket tack! :)

Malena sa...

Tack så hemskt mycket själv!

Anonym sa...

This text is worth everyone's attention. Where can I find out more?

Take a look at my site: helpful resources

Skicka en kommentar