fredag, mars 02, 2007

JA!

.

TACK!



8 kommentarer:

Studiomannen sa...

Jassådu!

Jesper sa...

Ja!

Sånger från nedre botten sa...

Konstigt. Jag trodde att din blog skulle tala i tungor idag. Men det var väl en chock för dig med att Lyon föll.

Malena sa...

Jag ar i Rom och talar i tungor. Fatta kvartsfinal i Champions League! JA! igen!

Sånger från nedre botten sa...

Å inte nykter än. Nåja, jag får väl säga grattis.

Malena sa...

Mer att jag inte har sa mycket internettid. Snallt att du lankar till mig sanger fran...

Studiomannen sa...

Fast nu lär det bli pisk tror jag.

Malena sa...

Peter, ja shit vad svart att mota Manchester United. Men jag tror vi kan sla dem. Mancini ar ju typ lika bra som Cristiano Ronaldo till exempel! Och vad ar Rooney mot Totti (har skulle det vara ett fragetecken men jag orkar inte leta upp det pa det har skumma tabngentbordet)

Skicka en kommentar