lördag, december 01, 2007

1 december: han är med i truppen



Och han skriver i Corriere dello Sport:

Jag klarar inte att vara utanför längre. Jag har inte spelat på mer än en månad och jag saknar planen så mycket så att jag kunde dö.
JAG VET!

(Annars har Totti de här veckan avslöjat att han snart kommer med en ny bok, i GQ öppnat för att han skulle kunna spela i EM, för att några timmar efter offentliggörandet av innehållet i den intervjun skicka ut ett meddelande om att han bara skämtade. Romtidningen Corriere dello Sport avslöjade att han är tionde på listan för Guldbollen samtidigt som Milanotidningen Gazzetta dello Sport hade Henry som tia utan att ens nämna att Totti inte var med. Roligt alltihopa. Ändå inte lika roligt som om han började spela nån gång.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar