tisdag, november 14, 2006

In other news...

...och eftersom jag nyss klagade på att ingen tar Zlatan på allvar, uppdagades precis att Ilary Blasi är gravid. Man blir glad eller hur? Det är alltså därför Totti fortsätter stoppa tummen i mun efter sina mål, fast jag tror gesten är ett skämt med Ilary lika mycket som en hyllning till sonen. Hon brukar göra sådär. Det är sjukt att jag vet det, eller känner mig berörd av att Totti ska få barn. Jag är som en tonåring som vet allt om Darin, eller snarare som en gammal tant som engagerar sig i kungafamiljens privata angelägenheter som vore de hennes egna. Fast det är inte bara jag. Bjuder man in hela världen till sitt bröllop i direktsänd tv och har en önskelista hos en juvelerare på internet, då är man en speciell, officiell, familj.

1 kommentar:

Jill Wegerup sa...

Intressanta små funderingar. Totti är ingen av mina favoriter. Men lazioale och allt så får jag ge honom att han kan när han vill, och inte lägger sig som en duva...

Skicka en kommentar