lördag, april 29, 2006

Encore

Kristina Kappelin. Om Iran och italienska landslagsmän och sånt.

4 kommentarer:

kick ass sa...

Ja fasen vad hon alltid är läsvärd!

Malena sa...

Ja! Exakt.

Studiomannen sa...

Hon är suverän. Du är också¨bra - och med ert kunnande om den italienska ligan antar jag att det kommer att skrivas en hel del om Moggi & co framgent.

Bortsett från det faktum att unge herr Totti tydligen återhämtar sig överraskande snabbt...

Malena sa...

Kristina Kappelin är min idol.

Jag tror inte det kommer skrivas så mycket om Moggi. Fast Sportbladet gjorde visst stor sak av det idag. Jag har läst lite om det i Gazzettan den här veckan men inte ens Il Romanista gör så mycket av det, så då är det nog inte många som bryr sig. Jag bryr mig inte så mycket heller tror jag. Eller, jag menar, jag bryr mig, men det är liksom inte överraskande.

Skicka en kommentar