torsdag, december 07, 2006

Romas A-lag – det töntigaste laget

5 kommentarer:

Jill Wegerup sa...

Jag ska bara gå och bre en macka med smöret från Tottis hår och sliskigheten i det klippet. Ha, ha, ha... det där skulle Inter aldrig sänka sig till.. ;)

Malena sa...

Det är ju det som är det fina med Roma. Min favorit är nog De Rossi som trafikpolis, med sitt "ooo".

Malena sa...

De riktiga töntarna är egentligen lazios irridioter som sagt att de inte kommer håna Roma under derbyt på söndag eftersom de tycker Curva sud visat solidaritet med de laziali som sitter i fängelse. Åh, det är så idiotiskt så jag orkar inte ens säga varför.

Så snälla Jill, håna oss gärna!

Anonym sa...

3-0, 3-0 la,la, la...

Malena sa...

Jag förstår inte vad du pratar om faktiskt. Det måste handla om nåt jag förträngt.

Skicka en kommentar